donderdag 19 december 2013

Het is weer die tijd van het jaar

Die tijd waar je je kot nog een laatste keer kuist voor compleet achter je boeken kruipt. 
(Hoe lang zou het dit jaar proper blijven?)

Die tijd waar je al je naaigerief weer mooi opruimt. 
Alles weer in zijn doosje, hoesje over overlock, naaimachine in tas en stofjes in een boodschappentas (omdat ik er anders geen plaats voor vond).
(Hoe lang zou het duren eer ik zwicht?)


Die tijd waar je rijkhalzend uitkijkt naar het einde van januari.
(En vooral de lesvrije week begin februari)

Die tijd waar feestdagen verplichte ontspanning zijn.
(Want je moet nu eenmaal vieren)

Die tijd waar ik iedereen Prettige Feesten en een Goed 2014 wens.
(Dus bij deze: "Prettige Feesten en een Goed 2014!)

En vooral die tijd waar ik elke student veel succes wens!
(Dus bij deze: "Veel succes met de blok en examens!")

Het naaien zal nu wel eventjes stilliggen, maar ik heb nog wel een aantal dingen om over te bloggen. Vooral dan de cadeautjes die nog afgegeven moeten worden. 
Dus het wordt hier niet helemaal stil. 
Misschien een beetje, dat wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten