dinsdag 30 december 2014

Kerstswap

Miz Olilie vroeg me een hele tijd geleden of ik zin had om mee te doen met een kerstswap die zij organiseerde. Wegens tijdgebrek even getwijfeld, maar ik ben toch blij dat ik meegedaan heb!

Cadeautjes maken, altijd plezant! 

Een sjaal
Ik maakte er direct 2, want ik wil ook wel een warme winter!


2 kussens uit een winters stofje (aka tafelkleed uit de Zeeman)
Eigenlijk maakte ik er 4, want ik wilde ook wel 2 nieuwe kussens in onze zetel...


Een boodschappentas uit hetzelfde stofje, met aan de binnenkant effen wit uit de stoffenkast.


Een waterfles/bloemenvaas (gebruiken hoe je wil). Daarvoor nam ik een blanco fles, en verfde hem met stipjes nagellak. Best wel lang bezig geweest, want er zijn heeel veeeel stipjes!


En dit kreeg ik:


Een magneetbord + magneetjes 
Suikerstokken
Lintjes en zelfklevend lint
Strijkemblemen

En de kerstkaartjes waren ook zelfgemaakt!
Mijne dit jaar:


Gekregen van mijn Kerstswap:


Stof sneeuwvlokken: Tafellaken Zeeman
Patroon tas: Strandtas Emma en Mona, maten wat aangepast
Wol sjaal: Wibra
Tutorial sjaal: Zoek zelf maar op 'armknitting', videos op youtube genoeg! :)
Inspiratie fles: I spy DIY

1 opmerking: