woensdag 10 december 2014

Nee, er zitten geen monsters onder je bed...

... maar wel in je pyjama :)

Bij het doen van de strijk, zag ik daar opeens een zelfgemaakte pyjama die nog niet geblogd was. Onmiddellijk fotograferen dus ;)

 
Ik haalde hier de werkwijze van het patroon, en de stof kocht ik op de DIY Fashion Fair. 
Tja, Sjoelie gaf mij de opdracht: 'Je mag kopen wat je wil, maar ook stof voor een pyjama/onderbroek voor mij.'
'Welke stof?'
'Maakt niet uit.'

Jep, als ik zo'n monsterlijk tof stofje zie liggen, dan ga ik er gewoon voor!

Ik ben er eigenlijk wel best fier op. En mijn eerste fly! (Hoe noemt dat nu ook alweer in het Nederlands?) Langs boven zit het vast, maar in het midden kan je het knoopje los doen. Handig voor mannen, naar het schijnt ;)


Als boord stikte ik 2 tunnels, en stak er 2 standaard elastieken tussen. Dat blijft toch netter dan 1 dunne elastiek, vind ik (en een brede elastiek had ik niet liggen).

Patroon: Weekend Designer
Stof: DIY Fashion Fair (sorry, ben de naam van de verkopers vergeten)

1 opmerking:

  1. amonsters in je pyama??? hopelijk brengt dat geen nachtmerries te weeg. Heel mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen