woensdag 9 april 2014

Swapperdeswap

Ik gebruik dezelfde titel als de organisatrice Miz Olilie, maar het is gewoon zo'n leuke titel :)

Een tijdje geleden kreeg ik een berichtje op facebook. Een vriendin had zin om zelf eens een swapje te organiseren, en vroeg of ik zin had om mee te doen. Initieel had ik mijn twijfels. Niet omdat ik niet mee wilde doen, wel omdat ik weinig tijd had. Maar uiteindelijk ben ik er toch voor gegaan, en daar ben ik superblij om :)
Een gedetailleerder blogbericht over de swap kun je hier lezen.

Ikzelf toon jullie enkel nog eventjes wat ik maakte, en wat ik kreeg. Eigenlijk wist ik in het begin helemaal niet voor wie ik iets maakte. Ik had wel de kernwoorden van de persoon (want je moest jezelf omschrijven in enkele kernwoorden), maar naam, noch adres kreeg ik. Ik mocht een berichtje sturen naar Miz Olilie als het pakje klaar was. En wat bleek: het was voor haar. Omdat ze niet wilde dat ik al wist dat het voor haar was, had ze haar identiteit nog wat geheim gehouden. Want iedereen kende Miz Olilie, maar bijna niemand kende de andere swapmaatjes, dus dat was maar eerlijk zo.

En nu de foto's:

Zo had ik mijn cadeautje ingepakt.  


En wat zat er in?
Omdat ik mijn cadeautje persoonlijk kon afgeven, moest ik geen budget afhouden voor verzendkosten en kon ik mij volledig laten gaan.
Haar kernwoorden waren onder andere: cratief, naaien, haken, felle kleurtjes, kitch en retro

  • Een zelfgemaakte canvas met leuke quote
  • Een gekaft adressenboekje 
  • Een gekaft ideeĆ«nboekje 
  • 16 zelfgemaakte enveloppen
  • 8 vellen vilt
  • Een stuk stof. Ik maakte er zelf al enkele projecten uit, maar vond dat het tijd was dat een andere creatieve ziel ermee aan de slag kon.

En dan nu: wat kreeg ik?
Er was niemand thuis toen de postbode kwam, en mijn mama haalde het voor mij op in het postkantoor, want ik zat nog op kot. Een giga-grote doos was dat!


Het zat binnenin verpakt in een superleuke zak met uiltje op (maar daar heb ik geen foto van genomen).
Het ziet er uit als een supervrolijk zomersgele tas.
Langs de ene kant ziet het een tas uit met zijvakjes voor kleine spulletje.


Langs de andere kant mooi versierd met een leuke strik.
 

Maar als je de velcro losdoet en de tas openrolt, heb je een handdoek met kussen. Ideaal voor aan het strand/zwemband onder de mooie zon! Echt een supercadeau! Ik wilde dit eigenlijk zelf ooit eens maken, dus dit komt nog goed uit :)


En verder kreeg ik nog een leuk kaartje van mijn swapmaatje, een setje om zelf knoopjes met stof te maken, roze biais, muntgroene paspel en een leuk lintje. Volgens mij is het lintje van dezelfde reeks als de stof van mijn nieuwste laptophoes, het lijkt er echt supergoed op!


Wel, ik mag toch zeker concluderen: het was een geslaagde swap! Als Miz Olilie nog eens eentje organiseert, grote kans dat ik weer meedoe :)

1 opmerking:

  1. Leuk om de reactie van de andere te lezen over de swap :-)
    Moet er zelfs een beetje van blozen van het gestoef!

    BeantwoordenVerwijderen