donderdag 10 september 2015

Terug naar school

Internet werd vorige week overspoeld met 'Terug Naar School' foto's. Stuk voor stuk pareltjes van perfect uitgekozen outfits. Talloze kinderen vertrokken op 1 september terug naar school. De lessen van het 7e jaar geneeskunde startten daarentegen op 31 augustus. Bij mij werd de nieuwe outfit dus een dagje eerder gedragen.


Het kleedje maakte ik de week voordien, en stuurde ik tevens ook in voor de Sew It Up Montly van augustus. Het kleedje paste perfect in het thema: Eigen Stijl. Comfortabel, verdoezelend rond de buik en vrolijk gekleurd, mijn favoriete eigenschappen van een jurk! Het patroon komt uit een Knipmode, en ik maakte enkel de mouwen wat korter. De witte steunkousen zijn niet mijn eigen keuze, maar gelukkig mogen die ondertussen al weer af :-)


Patroon: Knipmode maart 2014
Stof: Stoffenspektakel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten