donderdag 27 december 2012

Kerst en pakjestijd!

De feestdagen: gewild om de gezelligheid, ongewild om de nakende examens...
Maar tussen al het studeren door, moet er ook tijd zijn voor ontspanning. En hoe beter dan samen met vrienden en familie (en vooral met mijnen sjoe) te vieren? En natuurlijk horen daar talloze kerstpakjes bij. 


Ik kreeg een prachtige puzzelbal van mijn liefste schat (ondertussen al samen gemaakt tussen het studeren door). We kregen ook samen enkele gezelschapspelletjes, ik kreeg nog een keukenweegschaal (eindelijk kan ik op kot wegen op meer dan 50g nauwkeurig!) en een vleesthermometer.


En laat het duidelijk zijn, wie mij goed kent en nog niet weet dat ik van naaien en zo hou, die kent mij nog niet goed. En jawel: onder de kerstboom heb ik ook naaiboekjes gevonden. Toevallig twee over tasjes maken, maar gelukkig twee totaal verschillende. (foto's volgen nog)
Het wordt tijd dat de examens voorbij zijn, zodat ik tijdens de lesvrije week weer volledig kan ontspannen. En vooral: dat ik nog extra stofjes kan gaan kopen, en dat ik weer achter mijn naaimachine kan kruipen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten