maandag 19 november 2012

Op jacht

Zoals hier reeds aangekondigd, ben ik gisteren op stoffenjacht geweest op het Stoffenspektakel. De buit was vandaag weliswaar groter dan toen in september. In totaal: 15 meter stof (als ik goed geteld heb), 5 ritsen en reservenaalden voor de stikmachine. Enig probleem (of toch ook weer niet): in de lente zal ik ook een Stoffenspektakel moeten afschuimen, want nu waren er vooral donkerdere stoffen te koop. Frisse lentekleurtjes dus jammer genoeg niet echt.

En voor wat heb ik dat allemaal nodig? Wel, ondanks dat studenten zoals ik bij kerstvakantie denken aan blok, denk ik tegelijk ook aan feestdagen. En laat ik net nog een jurkje nodig hebben. Deze 2 stofjes zien er in mijn hoofd, samen met nog wat stof in mijn kast, al uit als de perfecte feestjurk.


En deze 2 stofjes, worden samen een zwierig kleedje.


Deze meters tule worden dan weer een leuke onderrok.


En van dit zou ik graag een overslag jurk maken.


En deze vond ik gewoon te leuk om te laten liggen voor zo'n schandalig lage prijs. De inspiratie zal vanzelf wel komen. 


Je ziet het, ideetjes genoeg. Nu nog enkel de tijd vinden, want momenteel is concentratie geboden om het examen van vrijdag voor te bereiden :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten