maandag 10 september 2012

Stoffenjacht

Alweer een jaartje geleden dat ik Gent afschuimde op zoek naar goedkope stoffenwinkeltjes. Vandaag deed ik dit nog eens over. Eerste stop was de Sleepstraat. Zeker aan te raden als je geen hoge bedragen voor stof wilt betalen, en aangezien ik nog een beginnelingetje op naaivlak (en ook student) ben, lijkt me dat een goed plan :) Ik stopte ook nog bij Artevelde Stoffen op de Vrijdagsmarkt. Hun soldenhoekje mag je zeker niet links laten liggen! Er stonden nog enkele winkeltjes op mijn lijstje (had mijn huiswerk gedaan!), maar jammer genoeg waren er enkele van gesloten.

Veel stof werd er niet gekocht (uit budgettaire overwegingen), maar plezant was het zeker (op de pijnlijke voeten na). Mijn buit? Felgroene stof! Ik zou er namelijk graag een kleedje mee maken dat ik deze zomer reeds in het rood gemaakt heb (foto en uitleg komen nog). En verder wat linten voor de afwerking van een dekentje (stof had ik reeds gekocht). Misschien een kleine buit, maar ben er best tevreden mee. 

Volgende stofjesjacht staat reeds gepland. Indien er niets mijn plannen dwarsboomt, zal ik zondag 18 november ronddwalen in de Brabanthallen in Leuven voor het Stoffenspektakel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten