zaterdag 4 februari 2017

Kiezen voor kwali-tijd

Ik heb er lang over nagedacht, maar uiteindelijk is de beslissing toch gevallen. Je merkte waarschijnlijk al dat ik nog zelden iets post op mijn blog. Het drukke artsenleven en het verkiezen van meer tijd onder ons tweetjes en met vrienden en familie, deed mij beslissen om definitief te kiezen voor meer kwali-tijd.

Dit blog startte ik ooit op vraag van familie en vrienden zodat zij konden zien wat ik zo allemaal maak. En toegegeven, ik vond het ook gewoon fijn om mijn creaties te delen met jullie. De afgelopen jaren schreef ik met plezier blogposts, maar het gebrek aan tijd zorgde ervoor dat ik steeds minder schreef.

Met vreugde in het hart kies ik in 2017 voor meer kwali-tijd. Met pijn in het hart neem ik afscheid van mijn blog. Misschien definitief, misschien ook niet, ik weet het niet. De geposte artikels blijven voorlopig online, maar er komen geen meer bij. Voor zij die mij echt niet kunnen missen, je kan mij nog steeds blijven volgen op Facebook. Een foto op Facebook posten duurt immers minder lang dan een volledig blogartikel schrijven ;)

Bedankt om mij te volgen. 
U was een tof publiek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten