vrijdag 1 januari 2016

Kerstboomcadeautjes

Allereerst wil ik jullie, mijn trouwe lezertjes, een gelukkig 2016 toewensen. Dat het een jaar mag zijn vol creativiteit en nieuwe herinneringen!

De feestdagen lopen op zijn einde en jammer genoeg komen dus ook de examens dichterbij... Maar ik wilde jullie nog eventjes mijn zelfgemaakte kerstcadeautjes laten zien. Ik koos er immers voor om dit jaar voor de neefjes en nichtje pyjamaatjes te maken. Ik moest gokken op de maat en uiteindelijk bleken ze nog iets te groot. Maar volgens mij kan dat helemaal geen kwaad. Een pyjama mag wat losjes zitten en misschien kunnen ze zo ook wel 2 jaartjes dienen? 

Genoeg gebabbeld, hier de foto's:

Een kruippakje volgens het patroon in La Maison Victor, maar zonder rits en met drukknoopjes. Stofjes van het Stoffenspektakel.


Een pyjama met raglan t-shirt (nap-timecreations) en broek (Shwin Design, versmald omwille van stretch-stof). Beide in maat 4 jaar. Stofje ooit gekocht op het Stoffenspektakel. 


Nog een pyjama, zelfde patroon en maat als de vorige, maar in 2 contrasterende kleuren. Haaitjes van De Stoffenstraat, effen stof van het Stoffenspektakel.


Slaap lekker!

1 opmerking:

  1. Prachtig het berenpakje! Voor jou ook een fantastisch 2016 vol fijne creaties! :-)

    BeantwoordenVerwijderen