woensdag 5 maart 2014

Droomjurk Knipmode februari 2014

In de Knipmode van februari stond een leuk kleedje. Je had keuze tussen verschillende rokdelen, verschillende mouwen,... en kon zo je droomjurk maken. Ik maakte mijn keuze en begon er aan.

Ik had nog een stukje stof dat ik daarvoor wilde gebruiken, maar volgens de patroonuitleg te klein zou zijn. Tja, dan maar heel veel passen en meten, en waarempel: het stofje was wel groot genoeg. Leve mijn gierig knippen ;)


Ik maakte het jurkje begin vorige maand, droeg het al twee keer, maar trok er nog geen foto van. Daarom nu snel nog een foto genomen aan de kapstok, voordat het in de was vliegt. (Een aan-foto volgt nog, ooit...)



Op een kapstok ziet het er maar een vormeloze zak uit, en de bruine achtergrond is ook niet ideaal, maar geloof me, eenmaal aan ziet het er vééééél beter uit! Wel had ik misschien beter een maatje kleiner genomen, want ik heb reeds stof moeten innemen aan de zijkant en nog is het jurkje een klein beetje te los. Maar als je het niet weet, valt het gelukkig niet zo hard op.

Patroon: Knipmode februari 2014
Stof: Pauli's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten