dinsdag 28 augustus 2012

Welkom

Welkom op mijn blog. Mijn eerste blog, spannend...

Wat zul je hier vinden?
Wel, vooral foto's/ uitleg/ links/... van allerlei dingen die ik zelf gemaakt heb, of die ik nog wil maken. Ik ben namelijk heel graag met mijn handen bezig ('s avonds na het studeren weliswaar), en wil dit graag met jullie delen. Dit gaat van lekker koken tot kleedjes naaien en knuffeltjes breien. Af en toe zal ik ook eens de werkwijze met jullie delen, zodat jullie dit thuis ook kunnen maken. Wees gerust, moeilijk zal het niet zijn, want ik ben zelf nog een beginnelingetje. Mijn motto is dan ook: eerst proberen, dan pas weet je of je het kan!

Nou, veel plezier, hopelijk vind je hier leuke inspiratie, en wees niet bang om zelf eens iets uit te proberen!
Kus, liesebieze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten